неделя, 21 октомври 2007 г.

mY***pIcTUrE

EtO mE kAtO bEb4E :) :) :)















ЦелУфКа По НосЛеТо... ЦеЛуФкА ПО ВраТлЕтО... ЕзичЕ Тук.. ЕзичЕ Там..
























Ако целувката е капка изпращам ти дъжд,ако прегрътката е секунда изпращам ти часове,ако усмивката е вода изпращтам ти море, ако лубовта е човек идвам при теб!!!











ЗнАм Че ВсИчКи Ме ХаРеСвАт ДаЖе И тЕзИ кОиТо ОтКрИтО мЕ мРаЗяТ, зАщОтО зНаМ чЕ тЕ нАй-МнОгО мИ зАвИжДаТ зА тОвА, кОеТо СaМ и ВиНаГи Ще БaДа ПоВеЧе От ТяХ!!! Аз ЗнАм КаКвО е Да ИмАш,Да Ти ЗаВиЖдАт,Да МаЧкАм, Да Си СмЕл И дА нЕ мИ пУкА зА сКаПаНяЦиТе!!!!!!!


































ИсКаМ Да Си До мЕн,Да УсЕщАш ТяЛоТо Ми,Да Ме гУшНеШ,Да ПоЧуСтВаШ кАк Те ИсКаМ,дА Ме ЦеЛуНеШ,дА зАпАлИш ЖеЛаНиЕтО,дА гО сЛоЖиШ,дА уСеТиШ тОпЛиНаТа,Да Си ВъТрЕ и ВъНкА...И дА рАзБеРеШ КъДе Е По-ХуБаВо,Да сТиГнЕм До КрАя и Да СтАнЕм ПаК еДнО ЦяЛо!!!






































вЛасТта Ми ПричиНяВа НаЙ-сИлНиЯ оРгаЗъМ, НаЙ-сЛаДкаТа ТрЪпкА, НаЙ-НеВеРояТниЯ ШоПиНг...иСтиНсКа КуЧкА, ЦиНичНа,ЛовКа,БруТаЛнА, с ТеЖъК ПаРфюМ и ЖеЛяЗнА вОлЯ ...Не БъДеТе пРосТо БоГаТи МоМичеТа, а ЖеНи с ВъзМожНосТ!!!






































мNоГо ЛиЦа СмЕNиХ .. В мNоГо LоШи ХоРа DоБроТо ПреОDКрИХ .. ЛъЖиТе иМ Do ЕдNиЧка ПрОсТиХ .. и LюБоВтА Sи ПаК иМ DаРиХ .. И аКо оТнОVо DоЙДе DеN В КоЙТо NяКоЙ ПоSтЪпИ оТноVо ТаКа С МеN .. ПъРвО Ще оТмЪсТя и ПоSлЕ Ще Му ПроСтЯ !!!















Аз CъМ .:TвOяTa*ФaHтAзИя:. , Аз $Ъм TвOя ГряХ , аЗ сЪм пРuчuнаТа за TвOя вЕ$еЛ $мЯх, аЗ $Ъм $ЪлзИте В очuте Тu, За Мен Бuе съРцЕто В гъРдuте Тu!Но Не ЗаБравяЙ, чЕ $аМо щЕ мечТаеШ дОкаТо Не Сu ПрuЗнаЕш, Че $аМо МЕне Тu жЕлаЕш!:.












На ЖеНиТе СъМ ВиНаГи В уСтАтА,а МъЖеТе Ми ЛаЗяТ в КрАкАтА! МаЦкА сЪм,зНаМ сИ ЦеНаТа! И ЗнАм,чЕ мОгА От ВеДнЪж Да ПоБъРкАм ВсЕкИ мЪж!





Всяка сутрин се будя с една едничка мисъл - след колко време ще те видя!? Всъщност излъгах- не се будя, а заспивам с нея. И сънувам...Сънувам че си до мен, сънувам усмивката ти, сънувам очите ти, даже усещам уханието на косите ти. И всичко е толкова реално, сякаш си до мен, и ей сега ще чуя веселия ти смях.
Колко време мина? Месец, два, година. Не мога повече без теб. Да, знам, че ситуацията го налага, знам, че в момента нищо не може да се направи. Но това не ми пречи да мечтая, да мечтая за момента, в който ще сме отново заедно. Пак двамата, само двамата. И километрите между нас няма да имат никакво значение. А до тогава... Дотогава ще те обичам и ... ще те сънувам!


Обичам те дотолкова, че всеки път след като сме си казали "чао", копнея да си кажем отново "здравей", до толкова, че всяка мисъл за тебе пробужда в мене трепет, който повдига в мен желанието да докосвам с устни нежното ти лице и тези моменти никога да не свършват. Когато имам щастието да правя това, не искам то никога да свършва.



ПpeкaлeнО сЪм pазглeзeна, за да сe влюбЯ наистина, нО и пpeкалeнО чувствитeлна, за да Остана бeзpазлична...

Не ПуШа(трева),Не Пия(вода),По мЪже Не ХоДя(те идват при мен),лягъм си рано(към 7 сутринта),Не изЛизЪм мноГу(от дискотеката),уЧа сe (да смъркам), и ниЩУ не тЪрся(то само ще дойде)...И не ме занимавайте (с глупости) !—

Кучка съм,когато зная как да се забавлявам и зная как да събирам погледите,когато имам по-хубаво тяло, по-хубава коса, по-хубави дрехи и по-високи токчета. Кучка съм, когато танцувам предизвикателно, но не за да се правя на велика, а защото МОГА!

Когато разсъблечеш душата си пред хората, единственото което хората ще направят, е - да я ИЗЧУКАТ. Затова, когато правиш душевен стриптийз, знай кога да спреш. Надърви ги и спри. Надървените са тези, които няма да издържат

2 коментара:

Анонимен каза...

mn si sladka na tezi snimki

Анонимен каза...

eeeeeeeeeeeee tva e moita jeni4ka beeee :D :D ne se zaglejdaite mnogo mnogo :):):) bobi qko sex seki den nali znae6 :D:D:D :X:X:X:X:X:X