понеделник, 22 октомври 2007 г.

***ViCovEeE***

xAxaXaxAxaXAxaxaxaxaXAXAxAxaxaXAXAxa
    • Шотландец казва на жена си:-
      Скъпа, сетих се, че този месец имаш не само рожден ден, но и имен ден, затова
      реших да ти направя не един, а цели два подаръка.И изважда чифт ръкавици.
    • Надпис на полицейска
      кола:“Спечели безплатно возене!”
    • Две жени си говорят:- За
      първи път от двадесет години да се зарадвам да видя мъжа си.- По какъв повод?-
      Извикаха ме да го разпозная…
    • Хирург започва тост на
      някакъв банкет:- Ние, докторите, имаме доста врагове на този свят…Някой се
      обажда:- А на онзи свят още повече!
    • Из полицейски протокол:“На
      заподозрения му бяха показани неопровержими доказателства, в резултат на което
      от вълнение му потече кръв от носа, паднаха четири зъба и две счупени ребра…”
    • Надпис на входа на
      гей-бар:“Входът е отзад”.
    • Садист и мазохист били
      съкилийници в затвора. Един ден мазохиста казва на садиста:- Ей, ти нали си
      мазохист?- Да. Е, и?- Ами аз искам да ме накараш да ме боли, ама много да ме
      боли.Садиста се замислил и казал:-
      Нямааа…
    • Влиза един в секс-шоп с
      намерението да си купи надуваема кукла.- Мъж или жена ще искате?- Жена, моля.-
      Черна или бяла?- Бяла.- Християнка или мюсюлманка?Този въпрос вече учудил мъжа:-
      Каква може да е разликата? Все пак това е само една надуваема кукла!-
      Мюсюлманките понякога избухват…
    • В гробището върви пиян мъж и
      вижда младеж да се забавлява върху един гроб с две момичета.- Слушай, - моли го
      пияния, - отстъпи ми поне едната.- Отстъпи, отстъпи - мърмори другия. - Ето
      вземи лопатата и си изкопай сам!
    • Седят си две бебета в
      кошарката и момченцето казва на момиченцето:- Дай да те еба!Момиченцето:- Не
      мога, напишкана съм.- Дай тогава отзад!- Не мога, наакана съм.- Е, сега ако
      кажеш, че и зъби ти растат…
    • Събрали се внучка, дъщеря и
      баба. Започнали да си говорят коя е изпитала най-голямата си болка в живота.
      Започнала първа внучката да споделя:- На мен най-голямата болка в живота ми до
      сега беше, когато го направих за първи път. Много ме болеше.После заразказвала
      майка й:- Мен най-много ме болеше, когато те родих дъще.Дошъл ред и на бабата,
      да сподели своята най-голяма болка:- Ами, - започнала бабата - моята най-голяма
      болка беше вчера.Всички започнали да я питат:- Е как така вчера?- Еми, ей така,
      както си карах колелото и си прещипах клитора на
      веригата.
    • В секс-шоповете се появи крем
      за оргазъм.Начин на употреба:Сложете крем на дланите. Втривайте в члена до
      достигане на оргазъм
    • Доста пиян младеж пикае на
      улицата. Край него минава жена на около 40 години, прилично облечена, с
      интелигентен вид.- Млади човече, как не Ви е срам - започва да му се кара тя.Но
      когато се вглежда по-внимателно продължава:- Е, все пак, нека да се запознаем…
    • По улицата ходи красива
      девойка, насреща и - младеж.Изравнявайки се с нея, той шепне:- Момиче, направете
      ми минет…- Какво!?! Аз да не съм…!!!- Жалко… а аз така исках да ви взема в
      Париж… Да ви покажа Ница… Да отида с вас в най-добрия френски магазин и да ви
      взема най-красивата рокля… Да отидем при най-добрия бижутер в Париж и да ви
      взема брилянтно колие… От най-модния бутик да ви купя най-хубавото палто…Отдолу
      се чуло мляскания:
    • - Мям… Мям… Мям… и шапка!?
    • Най-големият перверзник и
      педофил е… Сънчо – всяка вечер в 20:00 децата на цяла България лягат с него!
    • Човек върви по пътечка в
      гората. На едно дърво гледа табелка:“Който се качи на дървото, той ще получи
      нови обувки”Качил се на дървото, обул новите обувки, гледа нова табелка:“Който
      слезе от дървото, ще го изнасилят.”Той естествено не искал да му се случи такова
      щастие. Седял на дървото три дни, огладнял, ожаднял, замръзнал. В края на
      краищата слязъл от дървото. Изнасилили го. Тръгнал към къщи, тъжен, реве му се.
      Гледа насреща върви полицай. Тича при него и вика:- Господин полицай, изнасилиха
      ме!А полицаят му отвръща:- Ми ти, що се катериш по дърветата…
    • Искаш тялото си до… нечие
      друго тяло?!Искаш да усещаш дъха му, нали?! Да се потиш до пълна изнемога…?!
      Искаш да се движиш, да пулсираш, да гориш…?! Напред-назад. Навътре-навън… Първо
      бавно. После лудешки бързо. Искаш да смениш позата…?! Сега си отзад… После
      отпред… Искаш да не знаеш къде си?! Тогава какъв е проблема?Качи се в
      градския транспорт в пиковите часове - удоволствието е гарантирано!
    • Жена стояла в бар и
      извикала:- Няма да си легна с мъж, чийто пенис не е дълъг поне двайсет и пет
      сантиметра!Един мъж в ъгъла извикал в отговор:- Няма да отрежа пет сантиметра за
      който и да било!
    • Мъж купува презервативи:-
      Някакви по-красиви, за подарък.- За подарък? Ето, вземете тези, в красива
      подаръчна опаковка.- Не разбрахте! За какво ми е опаковката? Самия презерватив
      ще бъде опаковката!
    • Повикал Сър Хенри сина си и
      му рекъл:- Сине мой, вече си голям, замислял ли си се за женитба? Какво ще кажеш
      за лейди Анна? Тя е от знатен аристократичен род, по майчина линия е приближена
      до Бъкингамския дворец…- Не, сър, не я искам!- Добре тогава, какво ще кажеш за
      мис Маргарет? Тя е от семейство на видни индустриалци, баща й притежава няколко
      корпорации…- Сър, и нея не я искам!- А може би госпожица Елизабет? Семейството й
      са интелектуалци, тя е спортистка, свири на пиано…- Не, сър!Добре тогава, сине
      мой, кажи ми кого искаш!- Джон, камериерът!- Господи,… та той е католик!
    • В автобуса млада красавица е
      притиснала към гърди котаракът си и нежно го гали. Седналият срещу нея мъж се
      опитва да я заговори: - Ех, всичко бих дал да съм на мястото на вашия котарак!
      Къде го водите? - На кастрация…
    • Мъж, известен с много си
      любовни похождения, както при жените, така и при своя пол умира и спира пред
      райските врати. Свети Петър го спира и както му е редът провежда малка анкета: -
      Кажи сега, вярна ли е тази слава, която ти се носи? - Ами, вярна е… - А как
      успяваше при жените? - Ами как, заговорим се и от приказка на приказка, стигнем
      дотам. - Добре, ами при мъжете? - Ами, че пак така, заговорим се и от приказка
      на приказка… - Хайде, хайде, минавай, че много се заприказвахме! - изкомандвал
      светията.

    • Докторе, - казва млад
      мъж, който лежи на кушетката в кабинета на лекар. - Длъжен сте да ми помогнете!
      Всяка нощ сънувам един и същи сън. Лежа си на едно легло и изведнъж - пет
      красиви жени се мятат върху мен и започват да ме събличат.Психиатърът:- И вие
      какво правите?- Аз ги блъскам с ръце по-далече от мене…- Разбирам. Как смятате,
      че мога да ви помогна?- Ами, моля ви… Счупете ми
      ръцете!!!



      -->
      - Здравейте,
      докторчета! А къде ви е онзи, психоаналитика?- Кой?- Който вчера ми обясняваше,
      че целия ми проблем бил в това, че никога не мога да убия
      човек.


      -->
      Спял си един човек и някаква муха започнала
      да му бръмчи над главата. Станал, гонил я и отново заспал. А мухата пак:
      “Бз-бззззззззз”.Ядосан, човекът станал, хванал мухата и започнал да я люлее:
      “На-ни-на-ни”…Мухата заспала и човекът започнал да крещи:
      “Ббз-бз-бз-бзззззззззззз. Хубаво ли ти е сега, а, хубаво ли ти
      е?”



      -->
      При психиатъра:-
      Докторе, помогнете на мъжа ми! Внушил си е, че е вълкът от “Червената шапчица”!-
      Е, това не е толкова страшно!- Как да не е?! Бабите в квартала
      свършиха!…


      -->
      Покорен мъж отива при
      психиатъра и се оплаква, че вече няколко дни сънува един и същи сън. - През
      цялото време сънувам, че съм се спасил след корабокрушение и съм попаднал на
      необитаем остров заедно с дванайсет прелестни момичета. - Е, и какво лошо има в
      това? - А на вас да ви се е случвало да готвите за дванайсет
      жени?



      -->
      При психиатъра: -
      Докторе, съпругът ми е капитан на кораб за далечно плаване и прекарва у дома
      само по три седмици в годината. Искам семейството ни да бъде идеално, но не знам
      какво да правя. - Ами най-добре е през тези три седмици вие да отсъствате от
      къщи. Заминете някъде.



      -->
      От медицинския
      картон: "Няма психически заболявания. Просто е
      глупав."



      -->
      Мария пита доктора,
      как определя, нормален ли е пациентът. - Много просто. Необходимо е само да му
      се зададе въпрос, отговорът на който не предизвиква никакви затруднения у
      нормалния човек. Известно е, например, че капитан Кук е извършил три
      околосветски пътешествия. По време на едно от тях той загива. По време на кое
      пътешествие е станало това? Мария мисли известно време, после нервно казва: - А
      има ли и други въпроси, защото съм зле с
      географията?



      -->
      Водят малко момиченце
      при психиатър. Започва прегледът. Психиатърът я пита: - Как се казваш? - Петя. -
      А на колко години си? - На 5. - Кой сезон е сега? - Лято. - Е как лято, вчера
      вози ли се на шейна? - Возих се. - А прави ли снежен човек? - Правих. - Е какво
      лято е сега! - Скапано!



      Доста пиян младеж пикае
      на улицата. Край него минава жена на около 40 години, прилично облечена, с
      интелигентен вид.- Млади човече, как не Ви е срам - започва да му се кара тя.Но
      когато се вглежда по-внимателно продължава:- Е, все пак, нека да се
      запознаем…



      -->
      С нея опитахме всичко
      - бързо, бавно, всякакви пози… После тя отиде
      offline.



      -->
      По улицата ходи
      красива девойка, насреща и - младеж.Изравнявайки се с нея, той шепне:- Момиче,
      направете ми минет…- Какво!?! Аз да не съм…!!!- Жалко… а аз така исках да ви
      взема в Париж… Да ви покажа Ница… Да отида с вас в най-добрия френски магазин и
      да ви взема най-красивата рокля… Да отидем при най-добрия бижутер в Париж и да
      ви взема брилянтно колие… От най-модния бутик да ви купя най-хубавото
      палто…Отдолу се чуло мляскания:- Мям… Мям… Мям… и
      шапка!?



      -->
      Един мъж се приближил
      до непозната жена и казал:- Как искам да се вмъкна в гащичките ти!- Съжалявам –
      отвърнала та. – Вътре има място само за един
      задник.



      -->
      Нощ. Разговор в
      парка:- Пиер, свали си очилата! Късаш ми чорапогащника.След малко:- Пиер, сложи
      си пак очилата! Ближеш пейката.


      -->
      Добра дума железни
      врата отваря
      Клиент влиза в ресторант:- Какво ще обичате? - пита
      сервитьорката.- Две кюфтета и една добра дума.Поръчката е изпълнена и
      сервитьорката се отдалечава от масата.- Какво става с добрата дума? - пита
      клиентът.Тя се навежда и му прошепва:- Не яжте
      кюфтетата!



      -->
      Влюбен младеж
      безшумно приближава приятелката си отзад, затваря очите й с ръце и шепне:- Ако
      не познаеш кой съм, ще те нацелувам!- Хан Крум?… Иван Вазов?… Стефан
      Стамболов?…



      -->
      В препълнен автобус:-
      Господине, вече пет минути лежите върху мен! - възмущава се младо момиче!- Нищо
      не мога да направя!- Ами тогава отстъпете мястото на някой
      друг!


      -->
      В автобуса млада
      красавица е притиснала към гърди котаракът си и нежно го гали. Седналият срещу
      нея мъж се опитва да я заговори: - Ех, всичко бих дал да съм на мястото на вашия
      котарак! Къде го водите? - На
      кастрация…


      -->
      Върви красива девойка
      по улицата. На масите пред бирария са седнали няколко мъже и пият бира. - Ето
      сега ще почнат да подсвиркват, да ми подвикват … - мисли си девойката. И
      наистина мъжете започват да свиркат и подвикват, но не на нея, а на вървящата
      пред нея девойка, която не е нищо особено, обаче така хубаво си върти задника,
      че събира погледите на мъжете. Нашата девойка я догонва и пита: - Къде се научи
      така да си връткаш дупето? - Ще ти дам един адрес, отиваш там и ще се научиш.
      Отива девойката на адреса и звъни. Вратата отваря двуметров мъж. - К`во искаш? -
      Ми, такова, дадоха ми вашия адрес, за това де… за дупето… - Аааа! Влизай! Влиза
      тя и вижда на стената училищна дъска. - Събличай се и застани с гръб към
      дъската! "Това беше, тоя ще ме …!" - мисли си девойката, докато се съблича.
      Мъжът се приближава до нея, слага й тебешир в дупето и казва: - А сега започвай
      да пишеш по дъската: 6 8 6 8…
    • Аз презервативи не ползвам -
      имам клаустрофобия!- Ха! Клаустрофобия! Нашия Гицо като го погребвахме три пъти
      изскачаше от гроба - това е
      клаустрофобия!



      -->
      - В бръснарницата са
      въвели автомат за подстригване. Пъхаш си главата вътре и той те подстригва.- Но
      нали главите на хората са различни!- О, само първия
      път…


      -->
      Нов наемател разглежда апартамента:- Какво е
      това голямо петно на стената?- Преди вас тук живееше един електротехник, който
      непрекъснато се занимаваше с експлозиви.- И това от експлозива ли е?- Не, това е
      самият експериментатор.


      -->
      - Цяла нощ си мислех
      за вас, докторе! - Нима? - Да, докторе. Явно вечерта бях изяла някаква развалена
      храна.



      -->
      Палачът вдига
      брадвата над главата си и казва на осъдения:- Я свирни да се ориентирам, че днес
      си забравих очилата.



      -->
      - В този замък има ли
      призраци?- Всички така говорят! Мен ако питате, това са само слухове - аз и до
      ден днешен не съм видял нито един призрак! А живея тук от вече осемстотин
      години!



      -->
      Разговарят майката и
      тъщата.Майката:- Искам да бъда кремирана като се спомина…Тъщата:- Аааа… в никой
      случай! Аз искам да ме погребат!- Що бе?- Ами ти не знаеш ли че ги горят по
      няколко човека заедно?- Че тебе срам ли те е
      бе?


      -->
      Майка се кара на детето си:- Не го люлей,
      де! Не за това се е обесил дядо
      ти!


      -->
      На едно дете -
      садистче учителката дала домашно да донесе гръклян от някое животно за
      изучаване.На другия ден то донесло един.- Гошко, от къде го взе този гръклян?-
      Ами от дядо.- А той какво каза като ти го даде?-
      Кккххррр!


      -->
      Палачът вдига
      брадвата и казва на осъдения:- Да ти имам грижите на тебе… А аз след работа
      трябва още да ходя и да цепя дърва.

    • Президент посреща на
      аерогарата спортисти от Олимпиадата. Подават му предварително написаното
      привествие и той започва да го чете пред микрофона: - О, о, о, о, о… - Господин
      президент,- подшушва му - това са олимпийските кръгове! Четете
      по-надолу!



      -->
      Президентът на РБ
      поздрави Генерал-губернатора на Австралия за грижите които полага за десетте
      хиляди български емигранти!Българските емигранти благодариха на Президента на
      РБ, че се е погрижил да напуснат
      страната!


      -->
      Въпрос: Какво
      притежава Тед Кенеди, за което Бил Клинтън може само да си мечтае?Отговор:
      Мъртва съпруга.



      -->
      Обхождайки военните
      си бази, македонският президент Киро Глигоров открил два бомбардировача и решил
      да нападне САЩ. Обадил се на Бил Клинтън и му заявил,че ще обстрелва
      Бостън.Докато двата самолета пускали бомби над американския град, македонците се
      окопали и зачакали ответен удар. Чакали седмица, две - нищо. Глигоров пак
      вдигнал телефона и съобщил на Клинтън, че този път ще обстрелва Ню Йорк.
      Самолетите пак бомбардирали, македонците пак се окопали и отнове две седмици -
      нищо.На третата седмица Киро Глигоров пак звъннал на щатския си колега и го
      заплашил:- Клинтън, днес нападам Вашингтон!В отговор от слушалката се чуло:-
      Копеле мръсно, само да ви намеря на картата ще ви разкажа
      играта!


      -->
      Попитали радио
      "Ереван":- На кой адрес в интернет се намира предизборният сайт на Петър
      Стоянов?- На www.president.CON, разбира
      се!


      -->
      Влиза Петър Стоянов при отговорниците за
      посрещането на Клинтън и ги вижда, че разглеждат албуми с компаньонки.- Как не
      ви е срам, Клинтън пристига утре, а вие ми гледате голи мадами. Какво означава
      това?- Господин президент, понеже рабрахме, че ще му подарявате пура, та му
      търсим пепелник…



      -->
      Американците
      направили телефон, който се свързвал с всичко което поискаш. Отишъл Петър
      Стоянов в САЩ, и Клинтън му го показал. Стоянов изказал съмнение и попитал:-
      Може ли да се свърже с ада?- Разбира се! - казал Клинтън и набрал номера.Пешо
      взел да говори, но брояча на парите се въртял страшно бързо и той приключил
      разговора набързо. Клинтън се усмихнал, и му казал:-Не се безпокоЙ! Подарявам ти
      го!Дошъл си Пешо в България, и право в парламента. Разказал им за телефона и
      решили да започнат да го произвеждат. За демонстрация, решил пак да се свърже с
      ада. Набрал номера, но се показала сума само от 5 стотинки. Страшно учуден, той
      попитал Клинтън какво става.- Ами много просто! При нас разговора беше
      междуконтинентален, а при вас -
      вътрешноградски!



      -->
      Съобщение на
      Пресцентъра на Президентството:"Вчера с указ на Президента бе убита муха. После
      указът беше върнат отново на президентското
      бюро."



      -->
      Отишли президентите
      на Русия, Канада и България при Господ.Отива първо канадския президент и пита:-
      Дядо Господи, кога Канада ще стане най-великата страна в света?- Ами няма да е
      когато ти си президент.Канадския президент се разплакал и излезнал.Влиза руският
      президент и той пита:- Дядо Господи, кога Русия ще стане най-великата страна в
      света?- Ами няма да е по твое време - отговаря Господ.Руския президент също се
      разплакал и излезнал.Влиза накрая българският президент и пита:- Дядо Господи,
      кога България ще стане най-великата страна?…и дядо Господ се
      разплакал.


      -->
      Един кон отива на
      зъболекар.- Искам да ми извадиш всичките зъби - казва конят.- Как, та ти си кон
      - отговаря зъболекаря.- Нищо, ти ми ги извади.Зъболекарят извадил зъбите на
      коня, конят станал, избърсал се и казал:- Е, и сега ако ми кажат че приличам на
      Петър Стоянов ще им еба мамата

    • Двама студенти пият:- Не
      се притеснявай толкова, ако ни изгонят от университета ще върнем бутилките и ще
      се запишем платено.


      -->
      Стандартна ситуация -
      съпруг се връща от командировка, съпругата е с любовник. Любовникът е на
      терасата. Мисли:“Какво да правя - да бях мушица, да не се забелязвам??”Глас
      свише: Дръпни си х** и ще станеш.Така и направил младия любовник. И наистина се
      првърнал в мушица. Не му стига обаче и си казва: “Ех, сега да можех и да излетя
      оттук!”Отново гласът свише: “Дръпни си *** още веднъж и ще излетиш!”Така и
      станало - излетял от терасата и кацнал на тротоара. И пак мисли:“Сега ако можех
      да се превърна отново в човек..”Дръпнал ГО!Гласът свише мълчи!Дръпнал
      отново!Гласът отново мълчи!Дърпа!Мълчание!Дърпа по-настървено!И тук гласът
      проговорил:- Млади човече, не стига че спите по време на моята лекция, ами и
      онанирате…


      -->
      Попитали една коза:-
      Къде жените са най-грозни?Козата:-
      МЕ-Е-Е-И-И!


      -->
      Отиват трима студенти
      при Свети Петър. Той пита първия:- Откъде си?- Икономическия във Варна.- А, бил
      си в Рая, ха сега малко в Ада.Пита втория:- Много си блед, откъде си?-
      Медицинската академия.- Бил си в Ада. Хайде в Рая.Идва ред на третия:- А ти
      откъде си?- От Техническия Университет.- Добре… Я иди в Ада, да видиш що е
      Рай!



      -->
      Дядо Господ решил да
      разхвърля малко тъпанари из университетите в София.Взел един самолет под наем и
      започнал акцията.Минали над Софийския. Помощникът попитал:- Дядо Боже, тук колко
      да хвърлим?- Пусни 2-3 хиляди!Изсипали ги. Минали над техническия, помощникът
      пак пита:- Ами тук каква бройка да пуснем?- Айде да са 4-5 хиляди! - рекъл
      Господ.По едно време прелетели над УНСС.- Господи, ами тук?- Абе ти луд ли си,
      бе? Та ние от тук ги
      товарим.


      -->
      Двама студенти
      обсъждат сесията:- На колко изпита те скъсаха?- Ако броим и утрешния,
      пет.



      -->
      Секси студентка отива
      при колега да учат заедно за изпит.Минава час, два студентката казва
      срамежливо:- На мен ми е нещо много топло.- Ми съблечи си блузката. - отговаря
      колегата.И така докато не останала само по бельо. И пак последвало :- На мен все
      още ми е много топло.Младия студент въздъхнал и казал:- Е, добре ти си се
      съблечи и си учи спокойно, а аз ще излезна.От другата страна на вратата
      студентчето поглежда през ключалката и възкликва:- Ох, да ми падне
      тази…


      -->
      Две студентки разговарят:- Вашите пишат ли
      ти?- Нито лев - въздъхва другата.


      -->
      Тече лекция в
      медицинския университет, тема “Сексуални аномалии”. Професора:- …известен е
      случай, при който една жена получила тридесет и шест оргазъма за един полов
      акт…!Мъжки вик, изпълнен с молба:- Професоре, кажете коя е тя?!Веднага женски
      вопъл:- Разкарай се! Професоре, кажете кой е
      той?!



      -->
      - Къде беше вчера
      цяла нощ?- В женското общежитие.- И какво прави?- До сутринта чуках.- Уау!
      Разказвай подробно!- Какво подробно? Чуках, чуках, но нито една врата не
      отвориха.
    • Скъпи, тази къща много
      ще ни отива, нали? Виж я истинска перла!- Скъпа, и тази 22 милиметрова
      противотанкова пушка много ще ми отива - истинско пушкало!Оръжеен магазин
      “Пушкалото” начините за отърваване от досадни жени и досадни тъщи…Реклама по
      радио “Първо убийство”



      -->
      Реклама на
      крематориум:“За загинали при пожар -
      намаления!”



      -->
      Телевизионна
      реклама.“Аз съм терорист и постоянно работя с хора. Ето, затова, “тик-так” е
      винаги с мен!”


      -->
      След като пусна нов
      тарифен план “LOOP” (за млади хора), вече Мтел пуска и “ТУЛУП” само за военни и
      полицаи.



      -->
      Ако нашето лекарство
      не ви помогне и вие все пак умрете - ние ще ви върнем парите до девет дена след
      погребението!


      -->
      Обява:Ефтино!
      Пудготовка по бългърски език за ВУЗ.
      Гъранция!


      -->
      Мога ли да те забравя
      - присънваш ми се всяка нощ… Нежното ти ухание, вкуса ти, цвета ти-винаги са
      пред очите ми… Не си ли до мен - сърцето ми плаче… Живот ли са дните без теб -
      Мой Амстел…

Няма коментари: