понеделник, 22 октомври 2007 г.

*SmS4eTa*

Ще ДоЙдЕ ДеН Да Си ОтМъЩаВаМ и Ти 6tе СтРаДаШ ОБеЩаВаМ!ИсКаМ Да СъЖаЛяВаШ За БоЛкАтА,КоЯтО Ми ПрИчИнИ и СъС СълЗи На ОчИ Да КаЖеШ "ОБИЧАМ ТЕ,ПРОСТИ....

BqH DyPэ KoGTo t! mЭ zAbэLqZA,dYpЭ kOgAto mЭ zaRqzA i PaK $yM dYpэЭ $To pYt! t! $э kAzaA!!...:)...n!ko! nЭmOjэ dA t! dADэ tOvA koЭtO aZ mOgA dA t! oBэshTAq!!

ЗнАм Че ВсИчКи Ме ХаРеСвАт ДаЖе И тЕзИ кОиТо ОтКрИтО мЕ мРаЗяТ, зАщОтО зНаМ чЕ тЕ нАй-МнОгО мИ зАвИжДаТ зА тОвА, кОеТо СaМ и ВиНаГи Ще БaДа ПоВеЧе От ТяХ!!! Аз ЗнАм КаКвО е Да ИмАш,Да Ти ЗаВиЖдАт,Да МаЧкАм, Да Си СмЕл И дА нЕ мИ пУкА зА сКаПаНяЦиТе!!!!!!!
I DoBriTe Si OtiVaT i DoBrITe Se ZaBraVqT,I DoBrItE sVaRsHVaT DolY i Vav VreMeTo oStAvAT...Za ToVa e BeZ ZnaCheNie DaLi ShTe SaM S DobRiTe...Za ToVa Ne Me e** KaK ShTe Si JiVeQ DniTe !

Jivotyt e krasiv,shtom se usmihvam, Jivotyt e shtastliv,kogato az do teb pritihvam! Jivotyt e prekrasen,shtom nqma strahove, nepovtorim e kato obich ot syrce!!!......

ako 9 sekundi ot koito ostavat 5 ne mi izprati6 pismo i ako do 5 sekundi ot koito ostavat tri ne go polu4a mi dulji6 vsi4kite no6ti do kraq na jivota si

ЛюБов Ли?ТЯ не същеСтвУва. КурВи? КуРволЯцИ коЛкот Щеш.Аз ли?аЗ щЕ тЕ ЗаБРаВя,Такиа кАт Теб сА мно!Ти ли?тИ нАпрАви ГрешКа,ИДи Си,СкоРо щЕ я пРоумЕеш..Тя ли? сЛед треТоТо ЕбAне ще ти е оМръЗнАлА,зАщоТо тЯ е биЛа пОРедНаТа А аЗ
edinstvena

ТАзИ нОщ оТ бОлкА чЕрНа иСкАм с тЕб дА СъМ нЕвЕрнА. ТАзИ нОщ тИ дАвАм вСиЧкО, деЕтоО сВвоЕ тОй нАриИчА. И зА пъРвИ ПъТ нЕвЕрНАа, УтРЕе дА Гго гЛедДамМ с ИроОнИя! И за пПървИ пЪт сТудЕнА , Да сЕ чУвСтВаМм отТмЪстеЕнаА

БоЛКа Ли?-СеГа Я ВиДя!МьКа Ли?-СеГа Я РаЗбРа!EлА Ме ВиЖ ПрЕд ТеБ Ст0я с КьРвАВи РьЦе.BиЖ с УсМиВкА ТьПчА ТвОеТо СьРцЕ...МоЛи Се,ПлАчИ,КьРвИ В АдА ВаРвИ,ТаМ иЗгОрИ,оТ УжАС КрЕщИ и НаКрАя Сп0мНи Си За МеН и УмРи..

KaZvAt,4e VsEkI iMa zVeZdA,i VsEkI yMiRa-YgAsNe li tQ.ZvEzDitE yMiRaT i HoRaTa S tQh,I lEkA-pOlEkA tE sTaVaT nA pRaH.No V mRaMoRa nA tAzI nO6T aZ mOgA pAk dA tE sUzDaM,i NqMa nIkOgA dA bUdE6 sAm.

ImA UdArI,KoItO PoNaSqMe.ImA SpOmEnI,KoItO OtNaSqMe...V NoShTiTe KoGaTo Ne SpIm..ZaShTo ImA LUBOV,KoQtO NaMiRaMe...No Ne MoJeM Da Q SpOdElIm?

SaMa OsTaVqM,No TrQbVa Li Da SuJaLqVaM!KoGaTo Za FuLShIvI XoRa PeT PaRi Ne DaVaM....DoRi Da LaZq V pRaXtA dUsHaTa Mi Ne Se PrOdAvA!Ne Me InTeReSuVa KoI KaKvO Za MeNe MiSlI....Ne MoGaT Da mE TrOgNaT fUlShIvItE SuLzI!ZnAm KaKvO e cHuVsTvOtO kOgAtO tE bOlI!

ЗнАеШ кАк дА мЕ пОгАлИш И дА мЕ нАкАрАш дА тИ дАм лЮбоВ. Ти сИ моЙта неЖнА дРоГа и БеЗ тЕб нЕ мОга, мОй еДиНсТвЕн зОв.
ИсКаМ Да Си До мЕн,Да УсЕщАш ТяЛоТо Ми,Да Ме гУшНеШ,Да ПоЧуСтВаШ кАк Те ИсКаМ,дА Ме ЦеЛуНеШ,дА зАпАлИш ЖеЛаНиЕтО,дА гО сЛоЖиШ,дА уСеТиШ тОпЛиНаТа,Да Си ВъТрЕ и ВъНкА...И дА рАзБеРеШ КъДе Е По-ХуБаВо,Да сТиГнЕм До КрАя и Да СтАнЕм ПаК еДнО ЦяЛо!!!


вЛасТта Ми ПричиНяВа НаЙ-сИлНиЯ оРгаЗъМ, НаЙ-сЛаДкаТа ТрЪпкА, НаЙ-НеВеРояТниЯ ШоПиНг...иСтиНсКа КуЧкА, ЦиНичНа,ЛовКа,БруТаЛнА, с ТеЖъК ПаРфюМ и ЖеЛяЗнА вОлЯ ...Не БъДеТе пРосТо БоГаТи МоМичеТа, а ЖеНи с ВъзМожНосТ

НeПоЗнаТи ХоРа.НеПоЗнаТи ЛиЦа.НеПоЗнаТи ДуШи.НеПоЗнаТи СъРца.И ВсЕкИ Се МиСлИ За ОрИгИнаЛеН,Не ОсЪзНаВа КаК СтаВа БаНаЛеН...А ИсТиНсКиТе Са ТоЛкОва МаЛкО,ТоВа Не Е Ли ЖаЛкО?!ДуМи,ЧуВсТва И МеЧтИ,ВсИчКиТе Ли Са СаМо ИзПиТаНи ЛъЖи.

Ако някой ти каже ,че не харесва прическата ти ,остани с нея защото, ако днес позволиш да ти казват как да си правиш косата,утре ще позволиш да управляват живота ти ,а той е един и трябва да го изживееш по своите собствени правила!!!

Момичета окъпани в ухания в скъп парфюм и цигарен дим, как всеки мъж с телата си омайваме и той готов е всичко да прости?

Kogato dalgat te zove,nishto ne moje da te spre,no v glavata ti se vurti edna misul-ima li smisul,a ako nqkoi trqbva da umre,tova shte sa te-BIVSHITE MUJE!!!

Сърцето ми не е пътека да минеш и да си заминеш.Сърцето ми не е камина да дойдеш и да се стоплиш.Сърцето ми е ХРАМ И влезеш ли оставаш ТАМ

нЕ сПиРам аЗ дА тЪрСя лЕк пРотИв тЕбе , а УмиРам щОм нЕ сИ дО мЕнЕ ! дО кОга Така Ще бЪде Не знАя ... зНая сАмО , чЕ дО сМърТ тЕ жЕлАя ! []

GaDAesH PaK zasHto suM Tuk ZaradI teB ILi zaRaDI Drug...UseShtaM kak SI prItesNen CHe VSIcHKi MUjki PogledNI sa V men?!Taka SuM Opasna SUM Ot meN ObichaM da BOli glaVA:)

Nqma nikakvo znachenie koi si i kak izglejdash,ako ima nqkoi koito te obicha istinski!!!!!!!!!!

Trqbva da ima trupka vuv vseki edin moment, za6toto jivota e skorost, a skorostta vseki sam izbira...

JiVoTa E TaKuV KaKuVtO Si Go NaPrAvISh-Mai TrQbVa Da Se PoStArAq PoVe4e!!!
NqkoI DeN shTe razbEresH chE si sGreshIl i shTe sE vYrneSh..No sHte e prEKAlenO kYsnOo..:)())

Losh naViK si Ti za Mene, ne se OtuChiH aZ ot TeBe da BaDA tVoQ vrEdNo e, Da si trAgNa TrUdNo e

ТоЛкОва ЩаСтЛиВа СъМ сеГа,ВъПрЕкИ Че ОтНОвО СъМ СаМа,ЩаСтИеТо ПрИ МеНе ДоЛеТя с БуТилКа ВоДка И ТреВа,вчЕра БяХ ПрИмеРнО МоМиЧе,ПиеХ Сок ВмЕсТо ПитИе АлА ДнеС мИ ПиСНа От ТОва,ЖиВоТа СвоИ Ще ПРоМенЯ,пО КЛуБоВетЕ ВеЧнО ще ВисЯ,Ще БъДа дОлНа КуЧкА БЕз ДуШа.

KaK Se ChuStVaM Ne PiTaI MNoGy SuJeLqVaM DruGa VeChE SuM SeGa ZaSlePeNa SuM BiLa...IsKaM PaK Da Te ImAm!ProNiZaH SuRcEto KoEto ObiChaM S MoIte Gre6ki...ViNa Se NaRiChaM PrOsTi Mi Che TeB ObiChaM..I VeChe NqMaM SiLi VsQka Chast Ot MeNe Te ObiChA..

Почти всеки мъж мисли, че е втория, но се хвали, че е първия. Всъщност е поредния...

ВиЖдам кАк пО меН сИ паДаШ, но За ГаДже Не сТавАш!!!ЗнАй,ТоВа е НевЪзМоЖно- вСичКо С меН е СлоЖно!

IzLuGaH NeGo iZlUgAh tEbE ChE Ti sI SaMo mInAlO Za mEnE!IzLuGaH VsIcHkI DoRi i bOgA No Da iZlUjA SeBesI Ne mOgA!Ne zAsLuJaVa6 DaJe dA Te pOmNq Ti mE OtRoVi s LuBoV LuJoVnA!Ne zAslUjAvA6 dA Te oBiChAm No vSqKa mIsUl PaK kUM TeBe tIChA!

Ne e vajno kakvo govorqt zad gurba ti vajno e kato se oburne6 VSI4KI DA MAL4AT!!!!

Ot kakto се помня, градчето все тук е стояло, то ще чака, когато поема по незнайния път. Виж от запад, от изток, огледай по всички квартали- то е кръв от кръвта ми и плът от моята плът.

Всеки говори за няква любов.Факт.Но онази красивата,истинската малко я чувстват и знаят какво е.Скоро стигнах до някакъв извод,че всъщност не любовта е най-важното,странно а?!По-яко е да напишеш няква излагаща простотия,а не да оставиш полето празно,нали?

JiVeQ KaKtO IsKaM,ObI4Am KoItO IsKaM I PrAvQ KaKvOtO IsKaM HoRsKoTo MnEnIe SlEd MoEtO PoGrEbEnIE!!

мNоГо ЛиЦа СмЕNиХ .. В мNоГо LоШи ХоРа DоБроТо ПреОDКрИХ .. ЛъЖиТе иМ Do ЕдNиЧка ПрОсТиХ .. и LюБоВтА Sи ПаК иМ DаРиХ .. И аКо оТнОVо DоЙДе DеN В КоЙТо NяКоЙ ПоSтЪпИ оТноVо ТаКа С МеN .. ПъРвО Ще оТмЪсТя и ПоSлЕ Ще Му ПроСтЯ

! 0т зоопaркa казаха че са изгубили 3 мечета! Първото го намерили да чете книжка, второто да играе мач.. а третото... най-сладкото .. да чете това СЪОБЩЕНИЕ,

budi djentalmen- nedei da zlobee6, kvoo za 4uvstva li kopnee6? izvratena ku4ka-da tova sum az.pravq kakvoto isakam na vsqka cena,subli4am se tolkova kolkoto trqbva ne se naduvam-az sum prosto takava!!!

ЛеКо, ЛеКо С лЪжИтЕ,лЕкО, лЕкО с ИгРиТе.ИмА, иМа ЗаКаЧкА, нО нЕ сЪм Ти ИгРаЧкА.СаМо, СаМо Ме ЛъЖеШ, сАмО, сАмО дА вЪрЖе.ПоСлЕ, пОсЛе ЗаБрАвЯш, ПоСлЕ, пОсЛе Ще БяГаШ.

Аз CъМ .:TвOяTa*ФaHтAзИя:. , Аз $Ъм TвOя ГряХ , аЗ сЪм пРuчuнаТа за TвOя вЕ$еЛ $мЯх, аЗ $Ъм $ЪлзИте В очuте Тu, За Мен Бuе съРцЕто В гъРдuте Тu!Но Не ЗаБравяЙ, чЕ $аМо щЕ мечТаеШ дОкаТо Не Сu ПрuЗнаЕш, Че $аМо МЕне Тu жЕлаЕш!:. .:ФaHтAзИpAй C МeH:.

ДеБнЕш Ме СегА Като ВЪлК сЪРна!СРеЩУ мен СтОиШ С ПОГЛеАд мЕ СлеДи6......Вече Си гОтОвА съРЦЕтО Си да мИ ПОdАдаРиШ!!!
За да излизам с друг значи не си ме канил, за да лягам в леглото на друг значи в твоето ми е било студено, за да обичам друг значи не съм била обичанa!!!

Силна съм,но не прекалено;красива съм,но не достатъчно;имполсивна съм,но не прекалявам;тъпа съм,но разбирам от намеци;кучка съм,но не твоята!!! :Р

СкЪпи знам че кАзА ми ВеДнЪж,Че Така Не Се ПраВи..ШуШуМиГаТа Не ЗнАЕ кАк дА мЕ лИгАвИ.а иГрАЧУ дЕмОнсТРирА кЛаСа,КиНтИ в джОбА и БеЛо На МаСаТа.МиСлЯ Че Си ПраВ АрЕ BeBzZz ЧаКаМтЕ У нАс

На ЖеНиТе СъМ ВиНаГи В уСтАтА,а МъЖеТе Ми ЛаЗяТ в КрАкАтА! МаЦкА сЪм,зНаМ сИ ЦеНаТа! И ЗнАм,чЕ мОгА От ВеДнЪж Да ПоБъРкАм ВсЕкИ мЪж!

aЗ и тИ?!?-ПФф...пАк мЕчТи...СлОЖиХ КрАй нА тАя сМеШкА..дА сЕ зАнИмАВам с теБ БешЕ гРеШка..ГлЕдАм Те ОтСтрАнИ...И сИ СмеШеН рАзБеРи...

БоЛкаТа вИнаГи е еДна и СъЩа...Не РазБра Ли,чЕ вСичКо сЕ ВръЩа?!....ДаваМ Ти съРцетО сИ взеМи гО тИ..ЗаПоМни ЗаВиНаГи осТава То саМо зА ТеБе дА ТуПти!
V moq svqt si ti mechta i na syrceto dade pak krila! S teb kym raq ste vyrvim i nikoga ne ste se razdelim..tova e mechtata na moeto syrce - dar koito darjish v tvoite ryce! Ot celuvkite ti ste jiveq i za drug ne ste kopneq!
Горчиви устни тъй грешно вкусни се впиват жадно и безпощадно. Ръце игриви порочно диви започват бавно нещо скандално. За миг наслада дори и в ада с теб ще тръгна знай това! Лъжи ме нежно, че ме обичаш искам да вярвам в таз лъжа! Сърцето спира за теб умира

БеШе ПрАв!По-ДоБрЕ е ТаКа...БеЗ чУвСтВа...СаМо ЖеЛаНиЯ,БеЗ лЮбОв...СаМо СтРаСт,Аз МоГа ТаКа...ПрЕдПоЛаГаМ тИ сЪщО,Но Си ЗаДаЙ вЪпРоСа кОлКо ИсТиНсКи МоМиЧеТа Ще Са ОсТаНаЛи ОкОлО ТеБ...?...КоГаТо Се ИзМоРиШ оТ вСиЧкО тОвА...- КЪСМЕТ...!!!

NaPrAvI GrE6Ka BeBo-PrEdPo4eTe NeQ. ImAi Si Q,nO Za MeN zAbRaVi. 6tE DoIdE DeN 6tE sE vUrNe6 tI pRi MeN i SuS sUlZi Na O4i 6tE KaJe6: "MiLa PrOsTi"! I Da PaDa6 nA kOleNe PaK 6tE kAjA "Ne"! -IsKaM v O4iTe Ti SuLzI nEkA tE bOli KaKtO pReDi MeN...

И кФо...оБиЧаМ тЕ...нЕ КрИя!И КфО?мРаЗиШ мЕ...ХаХа Ще сЕ нАпИя!С ПрАвЕжИ гАдНи Ми ИзЛиЗаШ...И ТъПи КуЧкИ мИ ЗаБиВаШ...и КфО...БоЛи Ме Не оТрИчАм И зА жАлОсТ ВиНаГи щЕ тЕ оБиЧаМ

БоЛи Те нАлИ?И мЕнЕ мЕ боЛешЕ!СаЖаЛяВаШ,НаЛи?Но аЗ вЕчЕ нЕ!ИсКаШ мЕ?КаК сЕ оБръЩаТ нЕщаТа-Аз вЕче ТЕ зАбРаВих!ИсКаш мЕ дО ТеБ?МоЕтО мяСто НЯКога БеШе таМ,но Ти нЕ гО пАзЕшЕ за мЕн!МолиШ мЕ?и Аз нЯкОга Те мОлИхХ....

ЦелУфКа По НосЛеТо... ЦеЛуФкА ПО ВраТлЕтО... ЕзичЕ Тук.. ЕзичЕ Там.. НапРавО ЦялаТа Ще Те ИзЯмМм МоЖе Ли Ми ВъРнЕш оЧиЧкИтЕ..ОсТаНъъХъ НеКъДе пО тЕB

СъЛзА КрИсТаЛнА в МэН БлэСтИ,0тКаКт0 сИ ЗаМиНа Ти...СэГа Сэ ВрЪщАш,н0 зАщ0?!...НаЛи Ти БэШэ ВсЭ эДн0?!...ЛуДа оБиЧ Мэ ИзГаРя,н0 ИдИ сИ Ти...МоЖэ Би д0шЪл Э кРаЯ,н0 ЗаМъЛчИ...ЛуДа оБиЧ Мэ ИзГаРя,н0 Мэ зАбрАвИ...КаК дА СкРиЯ ТеЗи СъЛзИ?!...

КоЯ Е ТaЗи ЖеНа МечТА, с ЕкЗоТиЧнА КРасОТА? кОЯ Е таЗи жЕнА МЕчТА ПоКорИТелКа НА сЪРцА?ВсЕКи ИСкА мИг ПоНЕ дА е с НЕя НАсАМе,ВсеКИ иСКа МиГ ПоНе дА Я вКАРа В гРЕХоВЕ!
DoKoSvaM Te, RaCeTe Mi GorqT. shTe Te OpaRq! CeLuVam Te, usTniTe Mi shEpNat Pak ObichaM Te. OchaKvaM Te! Shte DoiDesh li Pri Men? ProTegni RaCe, vzEmi gO, TovAa e mOeTo SyrCe...

аЗ сЪм куЧкаТа, кОятО нЕможеШ да свАлиШ..аЗ съМ таЗи, с КояТо нЕ моЖеш дА спИш..тФоята пиЧка от мене тЕ пазИ, щотО оТ завист в краката ми лАзи..!!

КуЧкЪ сЪм нАлИ? МрАзИш Ме, ПрЕзИрАш Ме...Ее И?МиСлИш Ли Че Ме Е*Е??....НЕ!! Аз БяХ с НеГу, А тИ уМиРаШе От Яд, Аз БяХ До НеГу, А Ти ПиКлО мАлКа ГлЕдАшЕ оТзАд!! ЗлОбНа СъМ бИлА...мИ ДА, аМа СпЕчЕлИх Ли Му ЛюБоФтА??? И зНаЕш Ли ГоРдЕя Се С тУвА...

ZaShTo Da PlAcHa?-MaLkO lI iZpLaKaH sAlZi Ot BoLkA i Ot SaMoTa.KoGo Da ChAkAm?NiMa PoLuChIh NeJnOsT i ToPlInA.v KoGo Da VqRvAm?KoI lI dA oBiChAm?NiMa ObIcHa NqKoI mE sEgA.nA kOi Li TrQbVa Da PrIlIcHaM zA dA pRoGoNq DnEs KoShMaRa Ot SaNq

*...КаЖи ми нЯкоГа дА сИ обИчАл, нО нЕ нА дуМи иЛи нА шЕга? КаЖи мИ няКогА дА сИ пОчуВстВал, кАквО вСъЩноСт е лЮбовТа? ИсКашЕ мЕ, стАнах тВоЯ - тоВа лИ бЕшЕ твОята мЕчтА?!?ИсКашЕ Да Те ОбиЧам И кАктО ВиНаги УсПя...*

ВНИМАНИЕ! ОПАСНО! Продължителното общуване с този абонат води до: пристрастяване, сенки под очите, перманентна усмивка, смях до сълзи. Снимките му са увеличили два пъти процента на разводите в страната.

IsKaM YoUr EyEs, 6tOt Sa VeRy NiCe. PaRvO lOOk At mE, pOsLe DoN*t FoRgEt Me. SaRcEtO mI tIk-TaKa FoR YoU, 6ToT i LoVe YoU!!!

Спомняш си нали , Заклехме се преди , Приятели докато смъртта ни раздели ..Истински приятели никога не се отричат Знай дори да се намираш на Другия Край на земята Ти си ми в главата и СЪРЦЕТО!ОБИЧАМ ТЕ ДО КРАЯ НА СВЕТА Мн ВнИмАвАйТи с МойТу бИжУу Мн Т

гОтИннН сИ тоВа Си ТИ... ЛуБИМеЦаАА нА вСиЧкиТеЕ жЕнии и аЗЗ НаЛи сЪъЪМ Си жЕнААа НеМОГа дА Ти уСтОяЯ..

АдСкИ сИ гОтИнA,ЗнАеШ гО,нАлИ?..ХлЪтВа пО тЕбЕ вСeКи До ЕдIн,АкO тИ оТкАЖе ТоЙ Не Е мЪж.. МнОгО сИ сЕкСи,зНаЕш Го,НаЛи?ЖеНа,нО бЕз КоМпЛеКсИ оТ дАлЕч ЛиЧи..ВсИчКи нАднИчАт В тВоеЕтоО лЕгЛо,НеКа тИ зАвИжДаТ,иМа За кАкФо

ВсЯкА вЕчЕр Си С рАзЛиЧнА жЕнА .. в ЖиВоТа НяМаШ нИтО еДнА .. гОлЯмА РаБоТа ,Че ВсЯкА мОжЕ дА сВаЛиШ сЛеД кАтО нЕзНаЕш КаК дА я ЗаДъРжИш!ПрЕсТаНи Да Се ПрАвИш На МъЖ.сТаВаШ СаМо За ВедНъЖ....

лИгЛа сЪм бИлА-пРеДи Ти ХаРесВашЕ!КуРва сЪм бИла-Щот Оби4аМ дрУГ лИ?сЪжаЛяваШ,4е $и бИл $ мЕнЕ-тоГаВа що Пла4еш?нА меН Не $и мИ нуЖен вЕ4е ИмаМ НеГо!А тИ к`Во Имаш?!?

НяМаМ НуЖдА От мНоГо ПрИяТеЛи,СтИгаТ Ми ДвАмА - ТрИмА аЛа ТаКиВа, чЕ КоГаТо ГрЪм УдАрИ И сВяТ ПоМрЪкНе,Да зНаЕш чЕ НяКоЙ РоВи В ГрОбА Да Те ИзМъКнЕ!!!

Страсно гледаш ме в очите, дланите горят. Колко много ме желаеш, устните шептят. Че сваляч голям си вече зная, по-лукав от дявола си ти.Ти започна, аз ще следвам твоята игра. Но кълна се, че ще бъдеш влюбен след това.

ТаЗи ВеЧеР ПаК Си МнОгО СеКсИ,ПаК ОбЪрКа МоИтЕ РеФлЕкСи,ВеЧе СтИгАм ТоЧкА На КиПеНе,СтРаШнО ПаРяТ ДрЕхИтЕ По МеНе, ЩоМ ТоВа СъС ПоГлЕд Го ПоСтИгАш,По НаТаТъК До КаДе Ли СтИгАш?[!]

пЕрФеКтЕн Ли?По-сКоРо сИ ДеФеКтЕн!ХайдЕ МуХльО срОкЪт тИ ИзТечЕ-НеГоДеН Си зА УпОтРеБа вЕчЕ!тАкАвА КаТо мЕн Ще тЪрСиШ НяКОй ДеН АмА Ще БъДе кЪсНо щОт сИ оЛигОфРен!ПъЛен ОхЛЮв сИ Да ЗнАйш за мЕн мОйШ СаМо дА Си мЕчТайШ...

Sybujdam se , stavam , gledam oshte spq. Oblicham se , obuvam se gol izlizam. Minavam gledam sveti,chukam,otvarqm,vlizam to pyk zakliucheno , oniq vytre karti igraqt.
е зА кФо с3 нАдУвАтЕ..и б3з тФа нИщ0 н3 сТрУвАтЕ?!..пРаВиТе с3 нА тАкИвА кАкВиТо н3 сТе..н3 рАзБиРаТе лИ,жАлКи сТе...?!

ИсКаМ ЧаШа ТеКиЛа Да УсЕщАм ТвОйТа СиЛа МаЙ СтАнАх По ИгРиВа И СтРаСтА Ми Те ЗаЛиВа С ТеБе ЛеКо СъМ ЖеСтОкА ПрОсТо Аз СъМ СкЪпА СтОкА СтАвАм ВеЧе По ОпАсНа ТаЗи НоЩ Е НаЙ ПрЕкРаСнА С МеНе МаЙ Ти Е ДоБрЕ...НяМа Да Ме ПрИтЕжАвАш СоРи СлАдЪк СаМо СтАвАш...!?

Дали Ме ОбичаШ...?Дали Ме МрaзиШ...?Хаха...Дали Ми Пука...[!]ГоvоРиш МноgО каРаsh ме Да се смеЯ На гЛаS ЩастЛиVа Съм копеЛе Щото се смеЯ На ва$!! Г0ЛеМи РибИ Сте Били.. ГолеМия Е гОляМ ЗащОто Си МълЧи.. [!]
Слънчице прекрасно, искам те ужасно. Как до тебе да се гушна, нежни думи да ти шушна? Аз за тебе си мечтая, с устни да те подлудя желая!

Ох, любов, любов,
ти ме прати в Пирогов,
а там сестрите издокарани,
акушерките на гости,
а болните Бог да ги прости!

Dyb do dyb gysta gora niama kade da sera! Lunata bleda gyza mi gleda lainoto s triasak pada s kriasak kloni kyrsha gyza si byrsha mamkamu kerliva tui bilo kopriva!

6te te 4ukam strastno i bqsno.6te te 4ukam bavno za da ti e gadno.6te te 4ukam s 4uvstvo za6toto 4ukaneto e izkustvo

Sexa e kato matematikata! Izvajdash drehite, sabirash legloto, razdeliash krakata i se umnojavash...ta, iskash li da reshim niakoia druga zadachkaω
Не се лъжи в това,което ти казва той!Без значение кой. Той е един от тях,а знаеш ли кои са те? Е,аз знам и ще ти кажа. Това са онези,които винаги са ни лъгали,лъжат ни и ще ни лъжат „МЪЖЕТЕ”

Ти КазА гОрдО-нЕ те ОбичАм!...МислиШ чЕ моЖе бИ Ме нАранИ??Не се ЛъжИ-аЗ мнОГо тЕ оБичАх,нО ТаЗи лЮБоВ уМРя-уБи Я Ти!!!

Az tE ObiChAh,tI Ne gO RazBrA,aZ PlaKaH d1lGo,Ti nE Go rAzBrA..SegA dRyG VzE mOeTo S1rCe,dRyG SprQ mOiTe S1lzI,zAsHtO TovA nE BeShE tI.....???—

1 коментар:

Анонимен каза...

strahotni sa..produljavai v su6tiq duh